Červen 2013

Zámek Rájec nad Svitavou

26. června 2013 v 19:13 | Freezy |  travelling
Do tohoto poněkud neznámého a zapadlého zámku jsem se včera dostala v rámci školního výletu. Jsem moc ráda, že jsem tam byla, počasí nám sice nepřálo, ale zážitek byl veliký :) Jelo nás 7 i s profesorkou (většina spolužáků na školu tento týden tak trochu prdí) a focení uvnitř zámku bylo zakázáno. Stálo to 100Kč, neřádi! Už neví na čem by si nahrabali prachy. Nakonec mi profesorka přispěla a já si mohla fotit. Těším se na prázdniny a další hrady/zámky, které navštívím :) Plánuju jich hodně zvládnout, nepojedu k moři, takže objedu celý Čechy.

Deštivý den v ZOO Brno

24. června 2013 v 15:28 | Freezy |  animals
Dnes jsme se třídou šli do Zoo v Brně, ale jelikož přišlo jen 5 studentů (včetně mě), tak jsme si udělali spíše takovou příjemnou procházku bez profesorky. V brněnské zoo jsem nebyla už několik let a hodně se to tam změnilo. Celý den pršelo a některé fotky mi to dost kazí, bohužel i zvířata se raději schovali, a tak je bylo těžké někde zastihnout. Fotit s deštníkem se nedá, takže jsem v poledne přišla domů celý promočená.

Léto, příroda, komáři, modelky...

22. června 2013 v 18:04 | Freezy |  people
Konečně jsem měla čas fotit i portréty. Bohužel nemám moc lidí, kteří by byli ochotní mi pózovat. Nic proti K&L, ale s oběma jsem už fotila (zimní photoshoot s L naleznete v rubrice) a chtěla bych i nové objevy :D Takže kdo by měl zájem a je z Brna nebo okolí, tak se může ozvat. Teď už k holkám... Během focení se K několikrát převlíkala a bylo vtipné, jak se po nás otáčeli kolemjdoucí. Holky nesnáší přírodu a tak si furt stěžovali na štípance a brouky a já nevím na co. Nakonec jsme to nějak zvládly, ale bylo to dost náročný. Snad se budou alespoň trochu líbit.

Poséidon

19. června 2013 v 17:34 | Freezy |  Pastelkou
Ve škole jsme dostali za úkol udělat projekt s tématem "voda" na týden UNESCO. Ve francouzštině ostatní dopsali texty k Seině, Rhoně a Poseidonovi a já měla za úkol udělat nadpisy a nějaké obrázky. Inspirovala jsem se jedním obrázkem z Deviantartu. Zabralo mě to celé přibližně 2 hodiny. A je to na A3 formát pastelkama.

Cestování

> Den pátý... návštěva muzea Salvatora Dalího
> Den pátý... Gaudího park na vrcholu Barcelony
> Den šestý... skrz centrem Barcelony

Spectrum // Modrá je dobrá, už je to tak!

18. června 2013 v 17:33 | Freezy |  Spectrum
Barva moře a nebe, věci které vás napadnou jako první... Výběr ze všech fotek co jsem kdy nafotila s touto nádhernou barvou. První fotka je jedna z mých úplně prvních. Hledat fotky s modrou nebylo tak jednoduché :D Jsem zvědavá, jak výběr dopadne s další barvou. Pište, kterou byste chtěli v dalším článku! :)))

Spectrum // Komu se nelení, tomu se ZELENÍ.

9. června 2013 v 20:25 | Freezy |  Spectrum
Když se řekne ZELENÁ, na co jiného si člověk vzpomene než na orosenou trávu a jinou bezkvětenu. Inspirovala jsem se projektem na klubu fotografia. Budu se snažit jednou za čas sem přidávat fotky s dominantními barvami. Většina z nich už jsou přes rok stará, ale nikdo je neviděl. Kterou byste chtěli barvu příště? :)

Viva la Barcelona!

7. června 2013 v 17:13 | Freezy |  travelling
Snad je nadpis gramaticky v pořádku, španělsky neumím. :P Barcelona, město mých snů a touh... podle mě nejkrásnější město, které jsem kdy viděla. Spousta historických staveb i novodobé kultury. Osobně bych chtěla doporučit přes sto let rozestavěnou Sagradu Familiu. Ano, souhlasím, že je to přeplácaný, ale je to tak monstrózní a netradiční, že není snad nikdo, kdo by řekl, že se mu to nemůže líbit. Snad se tam někdy vrátím a strávím tam déle než jeden den.