Srpen 2013

Andy Warhol na zámku Hluboká nad Vltavou

28. srpna 2013 v 19:55 | Freezy |  travelling
Teď to vypadá, že se opičím po článku, který je právě na úvodní stránce na blog.cz, ale ne... Billboard s pozvánkou na výstavu Andyho Warhola, jsem zahlédla během cesty po šumavě, a tak jsem neváhala a s mamkou a tetou jsme jej v dalším dnu navštívily. V životě jsem se tolik na výstavě nenasmála, mamka s tetou tam dělaly takový blbosti... No koukněte sami, jak fotky dopadly. (nafoceno 22.8.2013)

Když máte naplánovaný výlet a nakonec to dopadne úplně jinak...

25. srpna 2013 v 23:10 | Freezy |  travelling
Tak trochu přeskakuju fotky z dovolené v Krkonoších, ale když už tyhle mám upravené...
Prvnotní plán jet na Stezku do korun stromů se nepovedla, když jsme přijeli k Lipnu a uviděli ty stovky aut (a neustále přijíždějících), chuť vyjít na rozhlednu a sklouznout se po tobogánu nás přešla. Nevěděli jsme kudy kam, tak jsme po cestě narazili na cisterciánský klášter ve Vyšším Brodu a nakoukli alespoň z časti do něj. Poté jsme se náhodou dostali k Schwarzenbergskému kanálu, který nezklamal ani nepřekvapil. Po krátké procházce lesem jsme si zajeli jako každoročně na Horskou Kvildu, ale jelikož bylo už pozdní odpoledne a cesta domů byla ještě dlouhá, strávili jsme tam kolem půl hodiny. Za celý den jsme po Jižních Čechách najezdili přibližně 300 km a vlastně jsme skoro nic neviděli. :D
Já, mamka, známá N., náš a její pes | 21.8.2013

Snaha napodobit Michelangelovy výtvory

18. srpna 2013 v 23:45 | Freezy |  tužkou
... a že mi to dalo zabrat. Během letních kurzů architektury jsem kreslila Michelangelova Davida a otroka. Otroka mám ještě jednoho, ten ale ještě není hotov. Snad někdy...

Vrchlabí

17. srpna 2013 v 16:51 | Freezy |  travelling
V kouzelném městečku Vrchlabí jsem strávila sice jen pár hodin, ale za tu chvilku jsem se zamilovala do místního zámeckého parku a do stánků s točenou zmrzlinou na každém rohu.

Výstup na Sněžku

10. srpna 2013 v 21:45 | Freezy |  landscapes
Na dovolené v Krkonoších jsme přebývali v horském penzionu přímo nad lanovkou Portášky ve Velké Úpě. Jelikož já a (už vůbec) mamka nejsme žádné "horalky", byla pro nás kratší cesta jasnou volbou. Tedy přes portážky, přibližně 2 km na Růžohorky, 2,5 km k úpatí hory a 1 km neskutečnej stoupák po kamenitých schodech. Po zpáteční cestě jsem už dostávala křeče do nohou. Vážně mi to stačilo, obdivuju lidi, kteří ušli tu 20 km tůru po hřebenech hor.

Kytičky z chaty

6. srpna 2013 v 20:13 | Freezy |  plants/flowers
... velmi originální název, já vím, ale v mém časovém skluzu asi nic lepšího nevymyslím. Jsem totiž právě teď na dovolené v Krkonoších a nachvilku jsem skočila na blog, tak dodávám pár zbytkových fotek z letní květeny. Přeji hezkou druhou polovinu prázdnin, užívejte škola se blíží :(