Výstup na Sněžku

10. srpna 2013 v 21:45 | Freezy |  landscapes
Na dovolené v Krkonoších jsme přebývali v horském penzionu přímo nad lanovkou Portášky ve Velké Úpě. Jelikož já a (už vůbec) mamka nejsme žádné "horalky", byla pro nás kratší cesta jasnou volbou. Tedy přes portážky, přibližně 2 km na Růžohorky, 2,5 km k úpatí hory a 1 km neskutečnej stoupák po kamenitých schodech. Po zpáteční cestě jsem už dostávala křeče do nohou. Vážně mi to stačilo, obdivuju lidi, kteří ušli tu 20 km tůru po hřebenech hor.

Bylo dost otravné, že jsem téměř 2/3 cesty na Sněžku vůbec neviděla, a tak jsem neměla odhad jak dlouho, ještě budu muset jít.

Chvílemi jsem nemohla odolat a vyfotila jsem si i nějaké ty motýlky

Na této fotce je takový můj pokus vyfotit mamku, mě i Sněžku naráz jinak než obvykle :P

Těch schodů bylo šíleně moc a to tady už jsem skoro u vrcholu. Odhadem to mohlo být cca 500 schodů a ještě takový problematický terén. :/

A konečně jsme dolezly nahoru...

krásný výhled na polské úpatí a krajinu :)

Cestou zpátky na Portášky a lanovkou dolů :)
Jsem ráda, že jsem se na Sněžku nevydala dneska, protože setkání se Zemanem bych nevydýchala...

P.S. dnes jsem si založila ASK.FM, takže kdo by měl nějaké otázky napište! Budu moc ráda! ptejte se na cokoli! :D

1 člověk ohodnotil tento článek.

Komentáře

1 Al. | Web | 10. srpna 2013 v 21:59 | Reagovat

Jsou to moc pěkné fotky :). Kamarádka tam byli už asi 3x. Obdivuji ji, že to rozdýchá, stejně jako tebe (;D).

2 Čerf | E-mail | Web | 11. srpna 2013 v 0:50 | Reagovat

Po těch schodech už jsem párkrát šel a není to věru nic příjemného. Ale počkám si, až nebude na vrcholku hrozit srážka s politiky :-)

3 Mavis E. Strix | E-mail | Web | 11. srpna 2013 v 13:55 | Reagovat

Vyzerá to tam nádherne, podarilo sa ti urobiť aj nádherné fotky. Tie motýle sú naozaj krásne, ja som ešte nemala možnosť odfotiť ich, pretože mi vždy tak nejako zdrhli :) Možno sa to raz podarí :)

4 Marťula | Web | 11. srpna 2013 v 13:58 | Reagovat

Jé, tak o výstupu na Sněžku bych mohla taky povídat. Byla jsem v Krkonoších nějak před 5 lety se školou. Ten den, kdy byla naplánovaná mimo jiné i Sněžka, jsme ušli přes 30km..nikdy na to nezapomenu. Krajina je tam sice krásná, ale taky mi ta cesta přišla nekonečná. Schody na Sněžku mě málem dorazily..nemám ráda schody, které nevychází na jeden krok. Ale od té doby si říkám, že když jsem zdolala Sněžku, tak už vylezu všechno! :)

5 Anet | Web | 11. srpna 2013 v 18:08 | Reagovat

Nádherná příroda, fotografie jsou krásné ;-)
Na tůru bych si klidně troufla, mám takové  ,,dlouhé procházky" v oblibě :-) (samozřejmě s pitím a svačinou :-D )

6 Mel - melplace.blog.cz | E-mail | Web | 12. srpna 2013 v 16:30 | Reagovat

Wow ! Dokonalejšie fotky som ešte vážne nevidela. :) Tie motýle, nádherné. Tiež som sa raz snažila odfotiť motýľa, ale marne. Aj som za ním behala a nič. Máš sympatickú  maminu. ;)

7 Natt. | Web | 12. srpna 2013 v 23:02 | Reagovat

Nádhera!! A ten výhled:3

8 TerusH | Web | 24. srpna 2013 v 10:45 | Reagovat

Bože, tak tyhle fotky jsou nádherný a krásná úprava hlavně. Mě se teda líbí všechny tvé fotky, ale tyhle jsou tedy obzvlášť moc pěkný.:)

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.